۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۹

سپاهان سه - نساجی صفر؛

پیروزی قاطع سپاهان در دیدار تدارکاتی با اولین حضور مظاهری

پیروزی قاطع سپاهان در دیدار تدارکاتی با اولین حضور مظاهری

اصفهان- تیم فوتبال سپاهان در اولین حضور رشید مظاهری در بین طلایی پوشان در دیداری دوستانه موفق شد با سه گل تیم فوتبال نساجی را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها بعد از جذب رشید مظاهری به منظور آمادگی هرچه بیشتر در لیگ تمرینات خود را دنبال می‌کند و در این راستا عصر دوشنبه اولین بازی تدارکاتی خود را مقابل نساجی برگزار کرد که موفق شد با سه گل رقیب مازنی خود را شکست دهد.

سپاهان در این بازی با ترکیب کریستوفر کنت، محمد نژادمهدی، عزت پورقاز، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریارمغانلو به میدان رفت که نشان از بازگشت محرم به سیستم سه مهاجم دارد.

در نیمه اول و در دقیقه ۳۸ فرشاد احمدزاده گل اول سپاهان را وارد دروازه نساجی کرد و نیمه نخست این دیدار با حساب یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

با آغاز نیمه دوم رشید مظاهری جای کریستوفر نت را در ترکیب سپاهان گرفت. همچنین جلال الدین علی‌محمدی، رضا میرزایی، مهدی مهدی‌زاده، محمدرضا حسینی، داوود رجبی، آریا یوسفی و حسن شوشتری به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم وارد بازی شدند.

در نیمه دوم نیز در دقیقه ۶۲ امید نورافکن از پشت محوطه جریمه توپ را وارد دروازه نساجی کرد.

حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر ادامه داشت تا سرانجام در دقیقه ۷۹ شهریار مغانلو گل سوم طلایی‌پوشان‌را وارد دروازه نساجی کرد تا این دیدار با برتری سه بر صفر سپاهان خاتمه یابد.

کد خبر 5419513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha