۲۳ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۰۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطرح کرد؛

تشکیل کار گروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان

تشکیل کار گروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان

رشت- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی سینماهای استان، گفت: کار گروهی برای بازگشایی سینماهای تعطیل گیلان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در گیلان با اشاره به عدم اکران فیلم‌های جشنواره فجر طی سال‌های گذشته در سطح استان گفت: از سال ۹۱، مجوز برگزاری همزمان جشنواره فجر در گیلان آغاز شد و جز اولین استان‌هایی بودیم که در برگزاری این رویداد فرهنگی موفق بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اکثر فیلم‌های جشنواره فجر امسال به طور همزمان در استان اکران شده است افزود: نرخ بلیط‌ها نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشت.

وی با اشاره به رشد ۲۰۰ درصدی پذیرش فیلم‌ها در طول جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی در این ایام به خوبی رعایت شد و مردم در فضای خوبی فیلم‌ها را تماشا کردند.

ثقتی ادامه داد: در طول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، ۴۸ سانس فیلم اکران شد و هفت هزار و ۶۰۰ نفر از مردم گیلان به تماشای فیلم‌ها نشستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: روزگاری فعال‌ترین سالن‌های سینما و تئاتر در رشت وجود داشت اما حال و روز فعلی سینماهای استان گیلان خوب نیست.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه جهت بازگشایی و پیگیری مشکلات سالن‌های تعطیل سینما در گیلان گفت: از مسئولان استان درخواست داریم برای بهبود وضعیت سالن‌های سینما با این اداره کل نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 5423592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha