۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور:

جهاد در مقابل تهدیدات رسانه‌ای دشمن امری ضروری است

جهاد در مقابل تهدیدات رسانه‌ای دشمن امری ضروری است

البرز - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص لزوم فعالیت در عرصه تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: جهاد در مقابل تهدیدات رسانه‌ای امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جلسه تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز، بیان داشت: خدا را شاکریم که در ماه رجب، ماه ریزش رحمت الهی، کشور عزیزمان ایران به یاد و نام شهدا و امام شهدا مزین بوده و در آستانه میلاد امام العارفین علی ابن ابیطالب (ع) اینجانب توفیق حضور در جمع کارکنان انتظامی استان البرز را پیدا کردم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: حضور پر رمز و راز مردم در این راهپیمایی، حقیقتاً مصداق مقلب القلوب بود که جواب قاطعی به دشمنان کشور مخابره کرد که این مردم همچنان در پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور با اشاره به ایجاد نظم و امنیت مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مأموران انتظامی در سراسر کشور، اظهار داشت: نقش تعیین کننده پلیس در تأمین امنیت کشور و به ویژه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم بوده که اینجانب از همه همکارانم در سراسر کشور به واسطه تلاش شبانه روزی در تحقق این امنیت مثال زدنی تقدیر می‌کنم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان نایب امام عصر (عج) یکی از تهدیدات مهم دشمن را تحریف حقایق و بزک کردن دشمن می‌دانند، تصریح کرد: دشمن قصد دارد با بزرگنمایی مشکلات و دیکتاتوری رسانه‌ای پیشگویی‌های پوچ خود در زمینه انقلاب را محقق کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی با بیان اینکه راه مقابله با تهاجم ترکیبی سیاسی رسانه‌ای دشمن جهاد تبیین و تبلیغ دستاوردهای انقلاب است، اظهار داشت: هرجا که تلاشی مضاعف در برابر دشمن و با انگیزه الهی صورت بگیرد جهاد است و امروز این مهم باید در عرصه‌های رسانه‌ای و اقتصادی صورت بگیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: شعار آزادی غربی‌ها که امروز آن را در رسانه‌ها جار می‌زنند خود نوعی زندان و اسارت مدرن است و از ابتدای انقلاب تاکنون یک تبلیغات دامنه دار و وسیع علیه جمهوری اسلامی به پا شده که برای تک تک ما به عنوان یک نیروی انقلابی جهاد تبیین در مقابل این جنگ امری واجب است.

نماینده ولی فقیه در فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به نقش مهم تبلیغات در القا مطالب در سطح جامعه گفت: ۲۵۰۰ سال حکومت شاهنشاهی بر این کشور مسلط بود که در این دوران سفارتخانه‌های کشورهای بیگانه برای اداره کشور ما تصمیم می‌گرفتند، اما امروز به برکت انقلاب همه امور کشور با تصمیم مستقیم خود مردم اداره می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به دوران تاریک قبل از انقلاب و تصمیم‌گیری دشمنان در امور داخلی، یادآور شد: علیرغم همه سیاه نمایی‌های دشمنان که در رسانه‌ها صورت می‌گیرد، جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته پیشرفت‌های بزرگی در همه عرصه‌ها داشته است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی رئیس اسبق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان البرز، حجت الاسلام و المسلمین «مقصود متولی الموتی» را به عنوان رئیس جدید این مجموعه معرفی کرد.

کد خبر 5424967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha