۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۶

مدیر تعاون روستایی استان سمنان:

۲۴۵ تن میوه برای شب عید استان سمنان ذخیره شد

۲۴۵ تن میوه برای شب عید استان سمنان ذخیره شد

سمنان- مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: ذخیره‌سازی ۹۰۰ تن میوه برای توزیع در ایام پایانی سال در استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۴۵ تن ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی استان سمنان، احسان عباسپور از انجام ذخیره سازی ۹۰۰ تن میوه جهت عرضه در ایام پایانی سال در سردخانه‌های استان خبر داد و گفت: تاکنون ۲۴۵ تن سیب به استان حمل و در سه واحد سردخانه استان ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ تن سیب و ۶۵۰ تن پرتقال برای عرضه در شب عید امسال در نظر گرفته شد که در حال ذخیره سازی است، افزود: پرتقال تأمین شده نیز از اول اسفندماه به شهرستان‌ها حمل و در سردخانه‌های تعیین شده ذخیره سازی می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به اینکه زمان دقیق عرضه این میوه‌ها هنوز مشخص نشده است، بیان داشت: زمان توزیع و قیمت میوه بر اساس تصمیم تنظیم بازار استان انجام و از طریق مراکز توزیع اصناف و تعاون روستایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

عباسپور با بیان اینکه خرید میوه شب عید ستاد تنظیم بازار تنها با هدف کنترل قیمت‌ها و منطقی سازی نرخ‌ها در حال انجام است، گفت: طرح تنظیم بازار همه ساله با هدف تنظیم بازار میوه، رفاه مردم و کاهش دغدغه تأمین میوه در ایام عید و جلوگیری از نوسان و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها اجرا می‌شود.

کد خبر 5425603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha