۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان:

مرحله ششم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان اجرا شد

مرحله ششم طرح شهید سلیمانی در استان سمنان اجرا شد

سمنان- معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان از اجرای مرحله ششم طرح شهید سلیمانی با موضوع همزیستی با کرونا خبر داد و گفت: سه هزار بسته مکمل تغذیه در این طرح توزیع می شود.

سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پنج مرحله قبلی طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با آسیب‌های بیماری کرونا و با هدف توزیع اقلام مورد نیاز مردم با اولویت مناطق محروم و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا با همراهی خوب بسیجیان و آحاد مردم اجرا شد، بیان کرد: امروز شاهد برکات اجرای این طرح‌ها در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های بسیج در سراسر استان در طرح شهید سلیمانی به پایگاه‌های امداد و سلامت بدل شده بودند که نشان از نقش آفرینی ویژه بسیجیان در مقابله با کرونا دارد، افزود: بسیجیان خدمات شایان ذکری را در این ایام کرونایی ارائه کردند.

با بیان اینکه مرحله ششم طرح شهید سلیمانی نیز اجرا شده است، بیان داشت: مرحله ششم طرح شهید سلیمانی با موضوع همزیستی با کرونا با همراهی بسیجیان، دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود، گروه‌های جهاد، مساجد و آحاد مردم متدین استان در دست اجرا است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان سمنان با بیان اینکه سه هزار بسته مکمل تغذیه برای مناطق محروم به ویژه بانوان به دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود تحویل داده شده است، گفت: این بسته‌ها با اولویت خانواده‌های محروم توزیع خواهد شد.

کد خبر 5431927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha