۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰

در نشست مشترکی تاکید شد؛

زیرساخت‌های ارتباطی پایگاه‌های میراث فرهنگی گیلان تقویت می‌شود

زیرساخت‌های ارتباطی پایگاه‌های میراث فرهنگی گیلان تقویت می‌شود

رشت- در نشست هم‌اندیشی اداره کل میراث فرهنگی و دستگاه‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان بر ایجاد و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی پایگاه‌های حفاظتی میراث فرهنگی این استان تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم‌اندیشی در خصوص توسعه زیرساخت‌های ارتباطی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با حضور سرپرست این اداره‌کل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل مخابرات استان گیلان برگزار شد.

ولی جهانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: این جلسه مشترک هم‌اندیشی در خصوص توسعه و به روز رسانی زیرساخت‌های ارتباطی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا با هماهنگی‌های لازمه نسبت به افزایش پهنای باند سیستم‌های ارتباطی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان فعالیت‌های مورد نیاز انجام شود.

جهانی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و تعیین ساختمان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان به عنوان محل دبیری ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی ۱۴۰۰ مقرر شد تا نسبت به ارائه خدمات ویژه مخابراتی و سرویس‌های اینترنتی اقدام شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: همچنین موضوع ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی برای پایگاه‌های حفاظتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در مناطق کوهستانی و جلگه‌ای سطح ۱۷ شهرستان استان گیلان از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بوده است.

کد خبر 5432638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha