۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان:

خودباوری دانش آموزان همدانی را تقویت کنیم

خودباوری دانش آموزان همدانی را تقویت کنیم

همدان- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد: باید بتوانیم خودباوری دانش آموزان همدانی تقویت کنیم تا دانش آموزان ما کمترین آسیب را از فضای مجازی ببیند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود نقوی در اختتامیه همایش فضای مجازی شکل گیری هویت دانش آموزان چالش‌ها و فرصت‌های پیش رو که به میزبانی استان همدان برگزار شد، گفت: دانش آموزان عزیز ایران در ۴۳ سال گذشته مورد توجه مسؤولین نظام جمهوری اسلامی بودند و ما باید تمام امکانات را به کار بگیریم تا دانش آموزانی در خور نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه بحث استفاده از فناوری نوین در تعلیم و تربیت یکی از اقدامات مهم در آموزش دانش آموزان است، گفت: همانطور که دیدیم در دوران کرونا کلاس‌ها در فضای مجازی پیگیری شد ما باید از فرصت‌های فضای مجازی استفاده کنیم و چالش‌های فضای مجازی را با پژوهش و اقدامات مهم برطرف کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: یکی از مسائلی که باید در این زمینه به آن توجه شود بحث تولید محتوای غنی در فضای مجازی می‌باشد.

نقوی با بیان اینکه آموزش فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای دانش آموزان و خانواده‌ها باید پیگیری شود، اظهار کرد: این همایش مقدمه‌ای برای انجام کارهای بزرگ‌تر در بحث هویت و فضای مجازی است؛ باید بتوانیم خودباوری را در دانش آموزان تقویت کنیم تا دانش آموزان ما کمترین آسیب را از فضای مجازی ببیند.

کد خبر 5432885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha