۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

امام جمعه رشت:

مردم خواستار اقدام جهادی دولت برای تثبیت قیمت اجناس هستند

مردم خواستار اقدام جهادی دولت برای تثبیت قیمت اجناس هستند

رشت- امام‌جمعه رشت ضمن تقدیر از آزادسازی سواحل در موعد مقرر، گفت: مردم خواستار اتخاذ تصمیمات مشابه و حرکات جهادی برای تمامی عرصه‌ها ازجمله ثبات قیمت در بازار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) رشت با اشاره به تأکیدات قرآن مبنی بر خدمتگزاری به پدر و مادر بیان کرد: خدمت به والدین و نیکی به آنها موجب نورانی شدن زندگی انسان و کسب رتبه‌های معنوی در دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر و پرهیز از اجحاف در حق این قشر زحمتکش، تصریح کرد: برخی پیمانکاران پس از اتمام کار از پرداخت حقوق کارگران امتناع می‌کنند که این موضوع مغایر با حق کارگران است و زیبنده یک جامعه اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در پرداخت حقوق کارگران زندگی آنها و خانواده‌هایشان را به سختی دچار می‌کند، افزود: پیمانکاران باید با کارگران منصفانه و صادقانه برخورد کنند و اگر توان مالی دارند حق و حقوقشان را به موقع پرداخت کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن مبعث پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام مردم جاهل جامعه خود را از انجام کارهای نابخردانه منع کرد و طریقه درست و سعادتمندانه زندگی را به آنها آموخت.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: برخی بلایا و بیماری‌ها به دلیل ناشکری، گناه و دوری انسان‌ها از خداوند دامن گیر بشر شده است.

امام جمعه رشت با اشاره به آزادسازی سواحل به دستور رئیس جمهور بیان کرد: مردم خواستار اتخاذ تصمیمات مشابه و حرکات جهادی برای تمامی عرصه‌ها از جمله ثبات قیمت در بازار نیز هستند.

کد خبر 5433162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha