۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

امام جمعه سنقر و کلیایی:

ادعای شکست ناپذیری اسرائیل رویایی باطل است

ادعای شکست ناپذیری اسرائیل رویایی باطل است

کرمانشاه- امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه امنیت رژیم صهیونیستی امروز به خطر افتاده است، گفت: ادعای شکست‌ناپذیری اسرائیل رویایی باطل است.

گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اکبری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهر سنقر و کلیایی برگزار شد، اظهار کرد: سال‌ها شاهد تبلیغات سنگین اسرائیل برای نشان دادن توانایی خود بودیم اما در طی جنگ‌های پیاپی شکست‌های سنگین در مدت زمان کوتاه را شاهد بودیم.

وی افزود: امروز می‌بینیم که مسائل امنیتی و دفاعی اسرائیل به حدی ضعیف شده است که توسط شاگردان تربیت شده این مرز و بوم به راحتی مورد مورد هدف قرار گرفته و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه ادعای شکست‌ناپذیری اسرائیل یک رؤیای باطل است، تصریح کرد: در دنیای امروز می‌بینیم که دشمن‌های بزرگی همچون آمریکا به فکر قاسم سلیمانی‌ها و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند چرا که می‌دانند در صورت یافتن کمترین زمانی می‌توانند بساط ظالم، استکبار و جنایات را در عالم جمع کنند.

اکبری ادامه داد: در برنامه دژخیمان کسی که خاصیتی نداشته باشد مورد توجه قرار نخواهد گرفت اما زمانی که کشوری برنامه‌ریزی و قدرت و نقشه برای ظلم ستیزی و عدالت طلبی داشته باشد مرکز توجه قرار می‌گیرد مانند امامان معصوم که در طول تاریخ توسط دشمنان به روش‌های مختلف به شهادت رسیده‌اند.

وی با اشاره به این سخن شهید بهشتی که می‌گفت مقلدان امام خمینی (ره) چاره‌ای جز شهادت ندارند، افزود: یاوران امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی باید برای به اهتزاز درآوردن پرچم عدالت در جهان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

اکبری با بیان اینکه ۱۴۰۰ سال پیش خداوند بنده‌ای را برای اجرای عدالت و تمام کردن مکرومت‌های اخلاقی و ارتقا بشریت مبعوث کرد، خاطر نشان کرد: در زمان پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) جهالت‌های اخلاقی و دینی در دنیا بیداد می‌کرد که خداوند برای هدایت آنها و ارتباط بیشتر بندگان با خود این پیامبر عظیم الشان را مبعوث کرد.

امام جمعه سنقر و کلیایی افزود: امروز می‌توان جهالت‌های مدرنی که در دنیا در حال رشد و نمو هستند را شاهد بود که جهالت‌هایی از نوع پرستش آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان ملل نتیجه همان تفکرات است.

کد خبر 5433254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha