۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

استاندار همدان خبر داد؛

راه اندازی مراکز میوه و تره بار در سطح استان همدان

راه اندازی مراکز میوه و تره بار در سطح استان همدان

همدان- استاندار همدان گفت: مراکز میوه و تره‌بار تا پیش از شروع سال جدید در تمام نقاط مختلف شهرهای استان احداث خواهد شد و محصولات بدون واسطه در این مراکز عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان، در راستای همراهی و همسویی با ستاد تنظیم بازار، گفت: تأمین میوه شب عید، نظارت و کنترل بر عرضه میوه با قیمت عادلانه به مردم، از برنامه‌های این روزهای مسئولان مربوطه است که به طور دقیق و شبانه‌روز پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری شهرداری، ایجاد مراکز بازارچه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر همدان و سایر شهرستان‌ها رشد و پیشرفت قابل قبولی پیدا کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه مراکز میوه و تره‌بار، تا پیش از شروع سال جدید، در تمام نقاط مختلف شهرهای استان احداث خواهند شد و تولید کننده‌ها می‌توانند به صورت مستقیم در ارتباط با مردم، محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند، افزود: در روزهای پایانی سال، تیم بازرسی ستاد اقدام مشترک تنظیم بازار، نظارت‌های خود را تشدید خواهند کرد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی استان در روزهای پایانی سال وجود ندارد، اظهار کرد: ذخایر خوبی در زمینه کالاهای اساسی در استان وجود دارد که در حال توزیع شدن هستند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با همراهی و همسویی مجموعه مدیریتی استان می‌توان مشکلات مردم را رفع کرد.

کد خبر 5434987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha