۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

مدیر پایانه مرزی تمرچین:

۳۰هزار مسافر از طریق پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند

۳۰هزار مسافر از طریق پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند

ارومیه - مدیر پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر از تردد نزدیک به ۳۰ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر در ۱۱ ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج آزادی در این زمینه اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی و به تبع آن محدودیت در تردد مسافرین در سال جاری شاهد کاهش تردد مسافرین از این پایانه مرزی بوده‌ایم به طوری که مجموع تردد مسافرین در ۱۱ ماهه گذشته نزدیک ۳۰ هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در همین مدت ۱۹۲۴ ناوگان ترانزیت کالا از طریق این پایانه مرزی انجام گرفته است، افزود: پایانه مرزی تمرچین را به عنوان یکی از ظرفیت‌های بزرگ ترانزیتی غرب کشور به شمار می‌رود.

آزادی از ورود ۵۰۰ اتوبوس ورودی به پایانه مرزی تمرچین شهرستان پیرانشهر و خروج ۵۴۲ اتوبوس دیگر خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با بهبود شرایط کرونا و در ایام تعطیلات نوروزی این مقدار افزایش یابد.

وی تعداد کامیون ورودی به پایانه مرزی تمرچین در یازده ماهه سال جاری را نزدیک به ۷۹ هزار کامیون و تعداد کامیون خروجی از این پایانه مرزی را در همین مدت بالغ بر ۵۶ هزار کامیون عنوان کرد.

مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر گفت: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۲.۷۶ درصد رشد را در تردد کامیون‌های ورودی و ۴۰.۵۵ درصد رشد را در تردد کامیون‌های خروجی نشان می‌دهد.

کد خبر 5435689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha