۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۴۶

رئیس کل دادگستری گیلان:

تشدید نظارت با بر بازار شب عید/ مردم از گران فروشی رنج می برند

تشدید نظارت با بر بازار شب عید/ مردم از گران فروشی رنج می برند

رشت- رئیس کل دادگستری گیلان با تأکید بر لزوم تشدید نظارت بر بازار شب عید، گفت: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج می برند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حمزه خلیلی در دوازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها باید علمی و دقیق و از مبدا تا مرحله توزیع کالا را در بر گیرد، تصریح کرد: ساختارها باید اصلاح شود تا با نظارت‌های شدید و قاطع در مرحله توزیع کالا، گروه‌های فشار اقتصادی نتوانند به راحتی تخلف کرده و با افزایش قیمت‌ها موجب تشنج بازار شوند.

ضرورت اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در مورد حوادث چهارشنبه آخر سال

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در این نشست در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال تدابیر پیشگیرانه ای مطرح شد، اظهار کرد: مسئولان و متولیان امر مکلف شدند تا نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

احمد آقایی ادامه داد: در مورد موضوعاتی از قبیل پیشگیری از ساخت و ساز در جنگل‌ها و مراتع، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، پیشگیری از احتکار و گران فروشی و نظارت دقیق بر مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در ایام نوروز در این نشست بحث و تبادل نظر شد و مدیران متعهد شدند تا بر مدار قانون، خدمات دهی و نظارت خود را افزایش داده و در راستای جلب اعتماد مردم تلاش نمایند.

کد خبر 5440511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha