۲۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲

مسئول سازمان اردویی سپاه چهارمحال و بختیاری:

امکانات حضور خانوادگی در مناطق عملیاتی فراهم شد

امکانات حضور خانوادگی در مناطق عملیاتی فراهم شد

شهرکرد- مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن امکانات برای حضور خانوادگی علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار عیسی حیدری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امکانات لازم برای اسکان و پذیرایی علاقه‌مندان به صورت خانوادگی و با خودرو شخصی در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور (خوزستان) فراهم شده است.

وی عنوان کرد: اردوگاه‌های مختلف سازمان بسیج در اهواز، خرمشهر و آبادان برای پذیرش کاروان‌های خانوادگی راهیان‌نور آماده شدند و علاقه‌مندان برای بازدید از مناطق عملیاتی می‌توانند در سامانه رهنور (http://rahnoor.ir) ثبت‌نام کنند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: راهیان‌نور دانش‌آموزی امسال به خاطر شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود و تنها ۲ کاروان دانشجویی از مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان عازم مناطق عملیاتی جنوب غرب شده است.

سرهنگ حیدری افزود: روایت‌گری مجازی و برخط از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس برای دانش‌آموزان در بستر شبکه اجتماعی شاد انجام می‌شود.

وی مطرح کرد: امسال برای نخستین بار اردوی راهیان نور دریایی نیز برای عموم به صورت خودرو شخصی در بوشهر برگزار می‌شود که از طریق ثبت‌نام در سامانه رهنور امکان‌پذیر است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور که در سامانه رهنور ثبت‌نام می‌کنند می‌توانند از خدماتی همچون اسکان، تغذیه و راهنما و روایت‌گر استفاده کنند.

کد خبر 5447652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha