۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان:

میوه شب عید از شنبه با بنر تنظیم بازار توزیع می‌شود

میوه شب عید از شنبه با بنر تنظیم بازار توزیع می‌شود

اصفهان- رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: از شنبه ۳۵ واحد خرده فروش متقاضی فروش میوه و ۱۵ فروشگاه کوثر آماده ارائه خدمات برای میوه شب عید به شهروندان هستند.

مجتبی برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به کنترل بازار برای تأمین میوه شب عید به ویژه سیب و پرتقال اظهار داشت: ۳۵ واحد خرده فروش متقاضی فروش میوه در سطح شهر آماده ارائه خدمات به مردم از روز شنبه هستند.

وی افزود: همچنین ۱۵ فروشگاه کوثر نسبت به تأمین میوه شب عید اقدام کرده‌اند که شهروندان در تمامی مراکز خرید با مشاهده بنر تنظیم بازار می‌توانند با اطمینان از این مراکز خریداری کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان گفت: قیمت مصرف کننده برای پرتقال ده هزار تومان و برای سیب ۱۱ هزار تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه برای قیمت‌گذاری پیگیری بسیاری شده است، گفت: برای تأمین میوه روستاها و حمایت از آنها زحمات بسیاری در انجمن کشیده شده است تا مردم به راحتی بتوانند به میوه شب عید دسترسی داشته باشند.

کد خبر 5449129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غریب ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
      0 0
      با سلام این فکر بسیار عالی است که تنظیم بازار باعث می شود میوه در شب عید این قدر گران نشود ای کاش روی بقیه محصولات هم این چنین قانونی برای کنترل قیمتها اعمال می شد