۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۵۵

طی ایام نوروز؛

۲۶ پایگاه امداد هلال احمر استان تهران به مردم خدمت رسانی می کند

۲۶ پایگاه امداد هلال احمر استان تهران به مردم خدمت رسانی می کند

تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: ۲۶ پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان تهران طی ایام نوروز به مردم خدمت رسانی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین فتحی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۶ پایگاه ثابت و سیار و موقت امداد و نجات آماده خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز هستند، اظهار داشت: اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان تهران در ۱۶ پست خدمات بشر دوستانه نیز در مبادی ورودی شهرستان‌های استان تهران آماده ارائه خدمات به هموطنان می‌باشند.

فتحی افزود: طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر هر ساله از ۲۵ نوروز آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و امسال نیز همانند گذشته، جمعیت هلال احمر استان تهران با دو طرح ملی امداد و نجات و خدمات بشر دوستانه در ایام نوروز در خدمت هموطنان و مسافران نوروزی در استان تهران خواهد بود.

وی گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی، روزانه ۲۶۰ نیروی عملیاتی در طول ۲۴ ساعت شبانه روز در پایگاه‌ها حضور دارند که در چهار شهرستان استان تهران، بانوان نجات گر نیز به صورت ۱۲ ساعته فعالیت خواهند داشت.

فتحی بیان کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی استان تهران، جمعاً ۲۶ پایگاه ثابت، موقت و سیار پیش بینی شده است که در کنار ناوگان خودرویی آمبولانس و ست‌های نجات و عملیاتی، این فرآیند را تکمیل می‌کنند.

وی ادامه داد: این پایگاه‌ها شامل خدمات جاده‌ای، کوهستان، سگ‌های زنده یاب، واکنش سریع، مرکز فرماندهی و کنترل هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران خواهد بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران به طرح پیش رو در حوزه جوانان این جمعیت اشاره و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، اعضای جوان هلال احمر استان تهران طرح خدمات بشردوستانه که از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ابلاغ شده را اجرا خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۶ پست ثابت و سیار در ورودی شهرستان‌های استان تهران قرار خواهند گرفت که شامل خیمه‌های نماز، دوستدار کودک، ایستگاه سلامت و راهنمایی مسافرین خواهند بود و اعضای جوان هلال احمر استان تهران خدمات خود را طی این ایام به مسافرین نوروزی استان تهران ارائه خواهند کرد.

فتحی در پایان افزود: پویش هلال رحمت نیز همزمان با ایام نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و جهت جلب مشارکت خیرین در تأمین سبدهای کمک معیشتی سال نو و همچنین ماه رمضان برای افراد کم برخوردار راه اندازی شده است که خیرین می‌توانند کمک‌های خود را در هماهنگی با شعب جمعیت هلال احمر استان، به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 5449142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha