۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

مدیرکل انتقال خون گلستان تشریح کرد؛

جزئیات فعالیت مراکز خون گیری گلستان در نوروز ۱۴۰۱

جزئیات فعالیت مراکز خون گیری گلستان در نوروز ۱۴۰۱

گرگان- مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: سه پایگاه انتقال خون در ایام نوروز در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس دایر است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدی در خصوص فعالیت مراکز انتقال خون استان در ایام نوروز پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از سه هزار بیمار در گلستان به طور مستمر نیازمند خون و فرآورده های خونی هستند و در حال حاضر به همه گروه های خونی نیاز داریم.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: سه پایگاه انتقال خون در ایام نوروز در شهرستان های گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس دایر است.

وی بیان کرد: پایگاه انتقال خون گنبدکاووس در روز ۲۹ اسفند و در روزهای یکم تا چهارم و دوازدهم فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۳:۳۰ فعال است.

محمدی اضافه کرد: پایگاه انتقال خون گرگان هم روز ۲۹ اسفند از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ دایر و در روزهای دوم، سوم، چهارم و ۱۲ فروردین هم از ساعت هشت صبح تا ۱۹ فعال است.

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت: پایگاه انتقال خون علی آبادکتول هم روز ۲۹ اسفند، دوم، سوم، چهارم و دوازدهم فروردین از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ فعال است.

وی با بیان اینکه هم استانی ها می‌توانند با مراجعه به سایت زمان مورد نظر برای اهدای خون خود را تعیین کنند، افزود: اهدا کنند گان در زمان مراجعه برای اهدای خون کارت ملی به همراه داشته باشند.

کد خبر 5450282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha