۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۳۸

معاون سیاسی _امنیتی استانداری خراسان جنوبی:

تدابیر لازم برای نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی انجام شده است

تدابیر لازم برای نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی انجام شده است

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه‌ریزی مناسبی با توجه به ورود مسافران در ایام نوروز و نیاز بیشتر مردم به این کالاها انجام شده اما باید بر موجودی انبارها نظارت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی طالبی عصر چهارشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی به مسافران نوروزی اظهار کرد: در سال جاری با تدابیر ستاد کرونای کشور از میزان محدودیت‌ها به دلیل شیوع کرونا کاسته شد که نتیجه آن افزایش ترددها در زمینه ورودی و خروجی از استان است که باید در این سفرها همه دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.

به گفته وی مردم با شور و شوق بسیاری بعد از دو سال راهی سفر شده‌اند و با توجه به این خراسان جنوبی در مسیر تردد خودروها به مشهد، کرمان و یزد می‌باشد و این محورها در این روزها با افزایش تردد مواجه شده است باید دستگاه‌های مربوط تلاش کنند تا مسافران بدون هیچ مشکلی از این استان عبور کنند.

وی بر برنامه‌ریزی برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و مسافران نوروزی تاکید کرد و ادامه داد: باید کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان وجود داشته باشد و برای اینکه تعادلی در این زمینه وجود داشته باشد نظارت بر انبارهای کالاهای اساسی به طور مرتب باید انجام شود.

وی اضافه کرد: هرچند شروع مسافرت‌ها تدریجی است اما بازگشت مسافران با حجم بسیار زیادی انجام می‌شود که باید این موضوع به خوبی مدیریت شود و آمادگی‌های لازم در این خصوص وجود داشته باشد و در اماکن گردشگری و فرهنگی هم باید شئونات اسلامی رعایت شود و مأموران پلیس هم حضور پر رنگ تری در محورهای استان باید داشته باشند.

طالبی تصریح کرد: با توجه به مسافرت هم استانی‌ها باید بر میزان گشت‌های پلیس در محلات افزوده شود و در این خصوص باید از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده شود و همه دستگاه‌ها هم باید از همه ظرفیت‌های خود برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استفاده کنند.

کد خبر 5452586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha