۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۹

دیدار جانشین سپاه فجر استان فارس با گروه های جهادی بسیج «مٌهر»

دیدار جانشین سپاه فجر استان فارس با گروه های جهادی بسیج «مٌهر»

شیراز _ جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس به همراه سرهنگ علی گله‌داریان فرمانده سپاه مهر و سروان تقی زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه مهر از گروه های جهادی بسیج مهر بازدیدکردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن عبدالله زاده جانشین سپاه فجر استان فارس شامگاه شنبه در حریان این دیدار اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی را باید در قلب اردوهای جهادی جستجو کرد، بنابراین این اردوها مصداق اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی هستند که می‌توانند نقطه عطفی در توسعه به سبک از پایین به بالا باشند.

سرهنگ عبدالله زاده، جانشین ضمن بازدید از فعالیت جهادگران بیان کرد: گروه‌های جهادی بسیج با رویکرد تخصصی در عرصه‌های مختلف به مردم خدمات ارائه می‌دهند و منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم و جامعه هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات گروه‌های جهادی ساخت منزل محرومین است.

عبدالله زاده در پایان گفت: اردوهای جهادی نشاط کار و باور به توانایی‌های بومی برای رفع فقر را ترویج می‌دهند، دلگرمی به نظام و تقویت ریشه‌های عقیدتی مردم را مستحکم می‌کند، فقر فرهنگی از چهره منطقه می زدایند، باعث شناخت ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق محروم می‌شوند، فقر مادی از منطقه رفع می‌شود و فرهنگ حرکت به سمت عمران و آبادانی را درونی می‌کنند.

کد خبر 5454350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha