۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

سرپرست دانشگاه لرستان:

راهکارهای کاربردی و دانش‌بنیان برای نظام مسائل لرستان ارائه شود

راهکارهای کاربردی و دانش‌بنیان برای نظام مسائل لرستان ارائه شود

خرم‌آباد- سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان گفت: باید راهکارهای کاربردی و دانش‌بنیان برای نظام مسائل لرستان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری امروز چهارشنبه در نشست مجازی و مقدماتی برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز فرا بخشی، تشکیل این هیئت‌ها را دقیقاً در مسیر شعار سال دانست و اظهار داشت: اساس این شعار اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است.

وی توضیح داد که فراگیری و ترویج هرچه بیشتر علم و دانش در جامعه دقیقاً در مسیر تعالیم دینی است و علم و دانش باعث افزایش قدرت جامعه می‌شود.

سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده‌اند و هیئت‌های اندیشه‌ورز فرابخشی با رویکرد تقویت انسجام و هماهنگی و پرهیز از موازی‌کاری، کوشش خواهند کرد برای نظام مسائل استان لرستان متناسب با ظرفیت‌های استان، راهکارهای علمی و کاربردی و دانش‌بنیان، ارائه کنند.

وی بیان کرد: اشتغال‌آفرینی و کارآفرینی مبتنی بر اقتصاد دانش‌بنیان از جمله موضوعات مهمی است که باید بر مبنای گسترش همکاری‌ها بین نظام دانشگاهی استان با سازمان‌ها، نهادها و ادارات دولتی و بخش‌های غیردولتی، مورد توجه عملیاتی قرار گیرد.

نظری یادآور شد: دانشگاه تمدن‌ساز دانشگاهی است که روز به روز، سطح علم و دانش را ارتقا بدهد و ارتباط خود با جامعه را بیشتر کند.

کد خبر 5456142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha