۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۲۷

در شورای اداری فامنین مطرح شد؛

مشکلات زیرساختی پیش پای شهرستان فامنین

مشکلات زیرساختی پیش پای شهرستان فامنین

همدان- فرماندار شهرستان فامنین گفت: عمده مشکلات این شهرستان در حوزه زیرساختی است و مدیران شهرستان باید نسبت به اولویت بندی مسائل و مشکلات اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد جلیلوند چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فامنین ضمن تبریک سال نو به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند و بر همه ما واجب است که در جهت تحقق آن با جان و دل در این عرصه بصورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات شهرستان در حوزه زیرساختی است و مدیران شهرستان باید نسبت به اولویت بندی مسائل و مشکلات اقدام کنند و از تمام توان و امکانات برای تحقق شعار سال استفاده شود، افزود: ویروس کرونا هنوز جان مردم را تهدید می‌کند، به همین دلیل باید تمام موارد و پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، ادارات، واحدهای صنفی و به ویژه مدارس با توجه به حضوری شدن آنها در شهرستان به دقت اجرا شود.

سرپرست فرمانداری فامنین در ادامه به نقش مهم مردم، نیروهای خودجوش مردمی، اصناف، بازاریان و به ویژه کادر پزشکی و درمانی شهرستان، در مدیریت، مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق اعتماد سازی و شفاف سازی مردم از تمامی ظرفیت‌های قانونی بهره خواهم گرفت و به جد پیگیر حق مردم خواهم بود.

جلیلوند با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا یاس و ناامیدی را در بین مردم گسترش دهد، گفت: ایجاد ناامیدی در بین مردم از مهمترین سیاست‌های دشمن است.

وی به جهاد تبیین اشاره نمود و گفت: لازم است آثار کارها و اقدامات در زندگی مردم مشخص و مسئولان باید نسبت به ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته در این شهرستان اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح نیز در این جلسه گفت: حضور مسئولین استانی در شهرستان‌ها باعث کم شدن فاصله مردم با مسئولین شده و در باعث ایجاد امید در بین مردم می‌شود و این خود جهاد تبیین است.

امام جمعه فامنین افزود: کم شدن فاصله بین مسئولین و مردم باعث افزایش امید در بین مردم می‌شود.

کد خبر 5456169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha