۱۳ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۷

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند خبر داد؛

اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه نهاوند

اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه نهاوند

همدان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه نهاوند خبر داد.

مهدی سوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ریالی چهار میلیون ریال از محل کمک‌های خیرین در نهاوند توزیع شد، عنوان کرد: طرح «قرار دوازدهم» به نام و یاد امام زمان (عج) برای دستگیری از افراد کم بضاعت با ارائه خدمات اجتماعی از قبیل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، ایجاد پایگاه‌های سلامت و کمک به دارو و درمان افراد کم برخوردار، تهیه لوازم ضروری زندگی، توزیع نان رایگان در مناطق محروم و افراد مستمند، تهیه پوشاک و لوازم ضروری زندگی و وسایل کمک آموزشی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح دوازدهم هر ماه در آستان مقدس امامزادگان معطر به نام و یاد امام دوازدهم (عج) اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در شهرستان نهاوند، این طرح در آستان مقدس امامزاده محمد و علی (ع) شهرستان نهاوند برگزار اجرایی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تمام هزینه‌های اجرای این طرح از محل کمک‌های خیرین تأمین می‌شود، افزود: خیرین و واقفین خیراندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحت عنوان «مهدی یاوران» به هیئت امنا بقاع متبرکه شاخص تحویل دهند تا در قالب این طرح و به نام حضرت مهدی (عج)، به دست نیازمندان برسد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه مبنای طرح، مشارکتی و براساس فعالیت مهدی یاوران است، بقاع متبرکه سطح یک با فراخوان و دعوت از ۱۱۰ مهدی یاور و بقاع متبرکه سطح ۲ با دعوت از ۷۰ مهدی یاور اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی می‌کنند.

سوری با تصریح بر اینکه طرح قرار دوازدهم، طرحی با رویکرد ترویج فرهنگ مهدوی و با موضوع ارائه خدمات اجتماعی و اولویت تأمین سبدهای غذایی برای افراد کم برخوردار است، یادآور شد: این طرح بر مبنای یک ساختار جهادی- مشارکتی و تشکیلاتی انجام می‌شود.

اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در امامزادگان و بقاع متبرکه نهاوند

کد خبر 5457361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha