۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

تشکیل دفتر حمایت معاضدتی و قضایی در دادگستری آذربایجان غربی

تشکیل دفتر حمایت معاضدتی و قضایی در دادگستری آذربایجان غربی

ارومیه – رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تشکیل دفتر حمایت معاضدتی و قضایی در دادگستری آذربایجان غربی در سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه حمایت حقوقی - قضائی دادگستری استان از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان، افزود: به منظور حمایت حقوقی - قضائی از فعالیت‌های تولیدی و دانش بنیان استان با همکاری دستگاه قضائی و کانون وکلاء و مرکز وکلاء دفتر حمایت معاضدتی و قضائی در دادگستری تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: با تشکیل این دفتر حمایت‌های لازم از سوی دادگستری استان، سازمان‌ها و نهادهای تابعه از کار آفرینان و افرادی که در زمینه تولید و دانش بنیان فعالیت می‌کنند صورت خواهد پذیرفت تا شاهد رشد شرکت‌ها و واحدهای تولیدی دانش بنیان و در نتیجه اشتغال زایی برای جوانان استان باشیم.

عتباتی با بیان اینکه دستگاه قضائی به عنوان یک مجموعه حمایتی می‌تواند حمایت حقوقی و قضائی لازم را از واحدهای تولیدی که بر مبنای دانش‌بنیان و علم روز هستند داشته باشد، اظهار کرد: دستگاه قضائی استان برنامه‌های متعددی را در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی، اشتغال و سرمایه گذاری در دستور کار خود داشته و دارد و در این مورد با تشکیل ۲۵ جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان و با تصویب مصوبات و ظرفیت قانونی خود مشکلات واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد را مرتفع کرده است.

حسین مجیدی دادستان مرکز استان نیز در این جلسه گفت: دستگاه قضائی استان در سالی که گذشت با بازدیدهای میدانی و تصویب ۷۷ مصوبه اصلی در جلسات حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان تلاش کرده تا موانع را از پیش روی واحدهای تولیدی مرتفع کند.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا جلسه به بیان نکته نظرات خود در خصوص موضوع جلسه پرداختند و مشکلات خود را مطرح کردند.

کد خبر 5459353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha