۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹

رئیس پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

افزایش ۷۰ درصدی ترافیک در ۲ روز اخیر/مشکل سرویس مدارس حل می‌شود

افزایش ۷۰ درصدی ترافیک در ۲ روز اخیر/مشکل سرویس مدارس حل می‌شود

اردبیل- رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: در ۲ روز گذشته با افزایش ۷۰ درصدی بار ترافیکی در خیابان‌ها و معابر شهر اصلی اردبیل روبه‌رو هستیم.

سید حجت فتاحی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به تقارن تعطیلی ادارات و واحدهای آموزشی در ۲ روز گذشته ما با انبوهی از تردد خودروهای شخصی در ساعات ظهر و بعد از ظهر روبه‌رو بودیم که در اکثر خیابان‌های اصلی شهر بار ترافیکی را تشدید کرده است.

وی با بیان اینکه اکثر خانواده‌ها با خودروهای شخصی فرزندان خود را به مدرسه رسانده و این خود عاملی بر تشدید بار ترافیکی در مسیرها و خیابان‌های اصلی شهر شده است، تصریح کرد: عمده مشکل پلیس بار ترافیکی ساعت ۱۲ تا ۱۴ ظهر و ۱۷ تا ۱۹ عصر است که در عمده خیابان‌های شهر ما با تشدید ترددها و بار ترافیکی روبه‌رو هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور معاون عمرانی استاندار اردبیل برگزار شد و قرار شد از هفته آینده مشکل سرویس مدارس برطرف و اکثر دانش‌آموزان از طریق سرویس مدارس جابجا شوند.

فتاحی افزود: ما نمی‌توانیم در خیابان‌های شهر پاسخگوی حجم انبوهی از ترافیک و تردد شهری در ساعات خاص باشیم و قطعاً مدیریت کنترل ترافیک نیاز به همراهی خانواده‌ها و سایر دستگاه‌ها دارد.

وی مشکل پارک دوبله خودروها را در جلوی مدارس و واحدهای آموزشی یادآور شد و خاطرنشان کرد: با پیگیری که انجام می‌شود امیدواریم در هفته آینده سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کرده و عمده این مشکلات برطرف شود تا خانواده‌ها با سپردن فرزندانشان به سرویس مدارس از تردد نابجا پرهیز کنند.

فتاحی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در ساعات نزدیک به افطار نیز بار ترافیکی در برخی از مسیرها بسیار زیاد است که پلیس تلاش دارد تا با راهکارهای درست و منطقی بار ترافیکی را به خیابان‌های همجوار منتقل کرده تا از شدت ترافیک در برخی از خیابان‌ها و معابر شهر بکاهد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از شهروندان خواست تا برای تردد داخل شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و از آوردن خودروهای شخصی تا حد امکان جلوگیری کنند.

کد خبر 5459498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha