۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۷

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی :

پوشش امدادی ۱۱۷ مورد حادثه در خراسان جنوبی

پوشش امدادی ۱۱۷ مورد حادثه در خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پوشش امدادی ۱۱۷ مورد حادثه طی اجرای طرح ملی امداد و نجات در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی امداد و نجات از ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۴ فروردین ادامه داشت که طی این مدت نیروهای امدادی به محل ۱۱۷ مورد حادثه اعزام شدند.

وی افزود: از مجموع این حوادث ۸۷ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای، ۱۰ مورد خدمات حضوری، یک مورد غرق‌شدگی، ۱۳ مورد حوادث شهری، سه مورد اطفا حریق و چهار مورد مربوط به حوادث کوهستانی بوده است.

رضایی با بیان اینکه طی این مدت نیروهای امدادی به ۳۸۴ حادثه دیده امدادرسانی کرده‌اند، ادامه داد: این حادثه دیدگان ۳۰۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۴۱ نفر در حوادث شهری، چهار نفر در حوادث کوهستان، دو نفر در حوادث غرق‌شدگی و ۲۷ نفر با مراجعه حضوری به پایگاه‌های امدادی خدمات گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای عملیات امداد و نجات این حادثه دیدگان ۱۰۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است، عنوان کرد: در این حوادث ۴۲۹ نفر در قالب ۱۶۹ تیم عملیاتی امدادرسانی داشته‌اند.
رضایی با اشاره به اینکه در سوانح ترافیکی ۲۲ مورد عملیات فنی رهاسازی انجام شده است، عنوان کرد: تعداد ۳۱ نفر طی این مدت در پایگاه‌های امدادی اسکان داده شده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین مأموریت‌های امدادی در این بازه زمانی به ترتیب در شهرستان‌های قاین، طبس و بشرویه به ترتیب ۲۰، ۱۹ و ۱۸ مورد بوده است.

کد خبر 5459578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha