۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۰۶

استاندار سیستان و بلوچستان:

موضوع اشتغال باید فرهنگ غالب سیستان و بلوچستان شود

 موضوع اشتغال باید فرهنگ غالب سیستان و بلوچستان شود

زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر بتوانیم اشتغال را در استان به یک فرهنگ غالب تبدیل کنیم معضلات مختلف مانند بیکاری، مواد مخدر، قاچاق و بزهکاری رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست با فرماندهان انتظامی و مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان و قدردانی از زحمات نیروهای انتظامی و مرزبانی اظهار داشت: در مجموع در حوزه کاهش تصادفات ایام نوروز کارنامه این استان قابل قبول است.

وی افزود: در حوزه تصادفات ایام نوروز در سیستان و بلوچستان در مسیرهای یک طرفه یک کشته نداشتیم و تمام کشته‌ها در مسیرهای دوطرفه بود و اگر ما هم مثل تهران، قم، اصفهان و سمنان جاده‌های دوبانده داشتیم به طور حتم تصادفات صفر می‌شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی باعث اقتدار است خاطرنشان کرد: حضور نیروهای انتظامی و مرزبانی زمینه‌ساز امنیت و آرامش بوده و این امنیت قابل سپاس و شکرگذاری است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات سیستان و بلوچستان یک نشانی بیشتر ندارد و آن هم حل معضل اشتغال است ادامه داد: همه تلاش مان در استان این است که معضل اشتغال را حل کنیم.

مدرس خیابانی اضافه کرد: اگر بتوانیم اشتغال را در استان به یک فرهنگ غالب تبدیل کنیم معضلات مختلف مانند بیکاری، مواد مخدر، قاچاق و بزهکاری رفع خواهد شد.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در طرح نوروزی امسال ۶ هزار نیروی انتظامی مستقیم در استان فعال بودند و در تمامی محورهای مواصلاتی یگان‌های تکاوری شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند.

سردار محمد ملاشاهی، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست افزود: در بحث مرزبانی در سال ۱۴۰۰ خداوند توفیق داد و اقدامات بسیار خوبی برای تأمین امنیت، اقدامات عمرانی و کنترل مرز انجام شد.

کد خبر 5460336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      احسن اقای استاندار سیستانیها اگر کار داشته باشند دنبال قاچاق نمیرن واستانهای دیگر هم اسوده میشوند واقعا مردم باید کار ودرامد داشته باشند