۲۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸

فردا سه‌شنبه؛

نشست دیدار با حدیثه قربان در باغ کتاب برگزار می‌شود

نشست دیدار با حدیثه قربان در باغ کتاب برگزار می‌شود

نشست «بوکتاب» باغ کتاب سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ با معرفی حدیثه قربان، تصویرگر کتاب های کودک در قالب برنامه «متولد ماه» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست جدید مجموعه نشست‌های «بوکتاب» باغ کتاب که از اردیبهشت ۱۴۰۰ تاکنون در حال برگزاری است، سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ با معرفی حدیثه قربان، تصویرگر کتاب‌های کودک در قالب برنامه «متولد ماه» برگزار می‌شود.

حدیثه قربان، کار خود را از سال ۱۳۸۳ با تصویرگری برای نشریات کودک و نوجوان و «سروش کودکان» آغاز کرده است و تاکنون کتاب‌های بسیاری را برای گروه سنی خردسال و کودک تصویر کرده که از آن میان می‌توان به «زرد نخودی، لولوی آوازه‌خوان، شنغولی، قول می‌دم بزرگ نشم، یه خونه قد غربیل، ترانه‌های لالایی، پیشی کوچولو، کوچه‌های شهر ما و....» اشاره کرد.

«بوکتاب» باغ کتاب از اردیبهشت ۱۴۰۰ تاکنون، به طور منظم و در راستای معرفی بیشتر و بهتر نویسندگان، شاعران، تصویرگران و مترجمان کودک و نوجوان به اجرای برنامه «متولد ماه» پرداخته است و تاکنون کسانی چون محبوبه نجف‌خانی، بیتا ابراهیمی، هادی خورشاهیان، محمدحسین ماتک، اعظم مهدوی، سیدعلی کاشفی خوانساری و حدیث لزرغلامی در این برنامه شرکت کرده و به معرفی خود و آثارشان پرداخته‌اند.

کد خبر 5469732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha