۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۱۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۸ طرح شرکت آب و فاضلاب لرستان در سفر دولت مصوبه گرفت

۸ طرح شرکت آب و فاضلاب لرستان در سفر دولت مصوبه گرفت

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۸ طرح این شرکت در سفر دولت به لرستان مصوبه گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید کرموند پنج شنبه در جلسه‌ای با حضور مسئول امور فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کشور در خصوص وضعیت آبی کشور گفت: وضعیت آب در کشور بسیار بحرانی بوده و چند سال است که صحبت از بحران آب است.

وی ادامه داد: هر سال تنگناهای بحث آب افزایش می‌یابد ولی حرکت چشمگیری صورت نمی‌گیرد.

در مخزن ذخیره آب با مشکل دست و پنجه نرم می‌کنیم

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان عنوان کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ۸ طرح شرکت آب و فاضلاب مصوبه گرفت یعنی توجه خاصی به این بخش استان شد این در حالی است که لرستان در مخازن ذخیره آب با مشکل دست و پنجه نرم می‌کند.

کرم وند گفت: برخی از رفتارهای ما باید اصلاح شوند، رفتارهایی در مصرف و رعایت احترام به محیط زیست و آب شکل بگیرد، چرا که عدم اصلاح آنها نگرانی‌های اجتماعی و امنیتی به وجود خواهد آورد.

وی در خصوص فعالیت فرهنگی گفت: هر قدمی فونداسیون فرهنگی دارد یعنی تا آن فونداسیون درست و محکم اجرا نشود نمی‌توان انتظار سازوکار علمی و منطقی داشت چون زیر بنای فرهنگی مشکل دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اضافه کرد: بعضی مواقع نمی‌توانیم از مردم بخواهیم که الگوی مصرف آب را رعایت کنند در حالی که بخش اعظمی از آب ما از طریق فرسودگی شبکه از بین می‌رود.

نگاه ما به موضوع آب باید نگاه عمیق فرهنگی باشد

مسئول امور فرهنگی دینی شرکت مهندسی آبفا کشور هم در این جلسه گفت: نگاه ما به موضوع آب باید نگاه عمیق فرهنگی باشد دنیا در حال حرکت و تغییر است و به شدت به زیر بناهای فرهنگی توجه می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: رهبر کبیر ما هم انقلاب خود را با کار فرهنگی شروع کرد که نشان از توجه ایشان به ارزش فرهنگ است.

وی اضافه کرد: اگر کشوری هم از سوی دشمن بخواهد تضعیف شود به طور قطع جریان فرهنگی آن مورد هدف قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای فرهنگی دینی شرکت آبفای لرستان در ادامه جلسه با اشاره به عملکرد این شرکت در زمینه فرهنگی دینی گفت: استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در حوزه مدیریت مصرف، تهیه کلیپ‌های کوتاه با موضوع فرهنگ صرفه جویی آب و نشر آن در فضای مجازی در دستور کار است.

مهدی بابایی پور ادامه داد: مطرح کردن مطالب دینی ویژه خانواده شرکت آب و فاضلاب نشان از اهمیت دادن به ارزش‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه است.

در پایان از دو نفر همکار فعال در زمینه فرهنگی دینی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5472665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha