۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۳۲

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

سوابق قزوین در حوزه صنعت، کشاورزی و باغداری درخشان است

 سوابق قزوین در حوزه صنعت، کشاورزی و باغداری درخشان است

قزوین_ نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: قزوین سوابق و افتخارات فراوانی دارد و درحوزه‌های صنعت، کشاورزی و باغداری و مسائلی از این قبیل در گذشته رشد عالی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اسلامی ظهر چهارشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم با آیت الله رئیسی در جریان سفر استانی رئیس جمهور که در دانشگاه بین‌المللی امام (ره) قزوین انجام شد اظهار کرد: از ریاست جمهور می‌خواهیم با استفاده از یک تبر ریشه تورم و بیکاری را ریشه کن کند تا مردم کشور از این شرایط اقتصادی و از این فشار اقتصادی رها شوند.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: البته باید به این توجه داشت که مشکلات یک شبه از بین نمی‌زود چنانچه رهبر انقلاب اسلامی نیز بر این باورند که مشکلات باقی مانده و باید تلاش بیشتری برای رفع آنها شود.

وی ضمن اشاره به مردمی بودن دولت افزود: رئیس جمهور انسانی متواضع، بسیجی، جهادگر، تلاشگر است و گاهی در حاشیه شهر با بینوایان و حاشیه نشینیان گفت و گو می‌کند و این امر نشان می‌دهد رئیس جمهور چهره‌ای خدوم و پرکار است.

این مسئول ابراز کرد: رئیس جمهور در اجلاس مجلس خبرگان رهبری در طی سه روز در تمامی ساعات، کمیسیون‌ها و اجلاس عمومی در صحن علنی حضور داشتند و از نمایندگان خبرگان مطالبی می‌شنیدند و برخی ازآنها را یادداشت کرده و هم خودشان جواب نمایندگان خبرگان را می‌دادند که از افتخارات بزرگ میهن اسلامی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان عنوان کرد: قزوین سوابق و افتخارات فراوانی دارد و درحوزه‌های صنعت، کشاورزی و باغداری و مسائلی از این قبیل در گذشته رشد عالی داشته است و نیاز به کمک و توسعه دارد همچنان که صنعت این استان سایر استان‌ها را پوشش می‌دهد.

وی در پایان گفت: قزوین از جهت کشاورزی، صنعتی، علمی و دانشگاهی برجسته است و همچنان بعد از سال‌ها در مدارج علمی می‌درخشد.

کد خبر 5477065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha