۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

غرب برابر کودک کشی در فلسطین سکوت کرده است

غرب برابر کودک کشی در فلسطین سکوت کرده است

گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه غرب همیشه مدعی در برابر کودک کشی در فلسطین سکوت می کند، گفت: چهره فریب کار غربی ها امروز به تمام جهان شناسانده شده است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامی داشت روز قدس و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی معنوی این روز، تاکید کرد: جنایت‌های بی سابقه صهیونیست‌ها در آستانه روز قدس در سرکوب ملت مظلوم فلسطین نمایش پیوستگی جهانی مسلمانان و آزادگان جهان در روز قدس را به دنبال خواهد داشت و روز قدس پرشور تر از همیشه برگزار خواهد شد.

وی افزود: صهیونیست‌ها باور کنند. دوران مبارزه با سنگ سپری شد رونمایی جنبش مقاومت اسلامی نجبا از موشک بالستیک «جمال ۶۹» هشداری بر حمله موشکی فراگیر و همزمان از یمن، ایران، عراق، سوریه، لبنان و غزه به سرزمین‌های اشغالی در برابر حماقت صهیونیست‌ها است.

این عضو خانه ملت همچنین بیان کرد: موضع گیری انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و دنیای به اصطلاح متمدن غرب در جنگ اکراین نقاب از چهره فریب کار آنان برگرفت که ۷۰ سال قبل دولت جعلی اسرائیل را تشکیل دادند، آن را تقویت کردند و در برابر سال‌ها جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین سکوت کردند

مطهری با بیان اینکه غرب مدعی است اما از یک سو فلسطین را سانسور می‌کند از یک سو توهین به اسلام را مجاز می‌شمارد، گفت: راسموس پالودان رهبر حزب راست‌گرای افراطی دانمارک که قرآن را به آتش می‌کشد و دولت سوئد و برخی کشورهای غربی به اصطلاح متمدن به بهانه آزادی بیان از او و دیگر اسلام ستیزان حمایت می‌کنند. باید باور کنند «عصر قرآن» فرا رسیده و آتش بر خرمن مخالفان قرآن افتاده است

وی درباره رفتار متناقض غربی‌ها حتی در مذاکرات نیز گفت: زیاده خواهی، دروغ گویی، غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی‌ها ثابت شده است. شیطان بزرگ بداند با دستکش‌های مخملی راه به جایی نمی‌برد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ابراز کرد: با بودن دولت و مجلس انقلابی و اعتماد به ظرفیت‌ها، توانمندی‌های داخلی، دوران فرصت نرمش قهرمانانه سپری شده لذا ایستادگی تا رفع کامل تحریم‌ها و نه تعلیق، تنها گزینه‌ای است که مذاکره کنندگان شجاع ما روی میز دارند.

کد خبر 5477599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha