۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸

پلیس راهور اردبیل خبر داد؛

محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز قدس

محدودیت ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی روز قدس

اردبیل- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اردبیل و شهرهای مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حجت فتاحی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: طرح محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه روز جهانی قدس، روز جمعه در شهرستان‌های مختلف استان با توجه به مسیر راهپیمایی در آنها اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت در تمامی مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی (ره) شهر اردبیل محدودیت‌های ترافیکی وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور برگزاری هر چه بهتر و با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اردبیل محدویت‌ها و تمهیدات ویژه ترافیکی را در خیابان‌های منتهی به محل برگزاری مراسم به صورت موقتی و دائم تا اتمام مراسم اعمال خواهد کرد.

فتاحی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد روز جمعه نهم اردیبهشت ماه توقف هر نوع وسایل نقلیه در هسته مرکزی شهر اردبیل، حد فاصل تقاطع ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در صورت توقف وسایل نقلیه در مسیرهای اعلام شده، آنها به وسیله جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده خواهد شد.

فتاحی اضافه کرد: همچنین از ساعت هشت صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه تردد هر نوع وسایل نقلیه در معابر منتهی به محل برگزاری راهپیمایی از جمله چهارراه حافظ، میدان ارتش، میدان قدس به ایستگاه سرعین، ایستگاه سرعین، ۱۵ خرداد، سه راه دانش به میدان شریعتی، میدان شریعتی، چهارراه ورزش به چهارراه امام، چهارراه امام، چهارراه پیرعبدالملک، چهارراه امام حسین و تقاطع ملت به بازار محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندانی که خودروی آنها از طریق جرثقیل به خارج از رینگ محل برگزاری مراسم انتقال داده شود، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و یا ۱۲۰ از محل انتقال خودروی خود اطلاع یابند.

فتاحی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پلیس به منظور انتظام‌بخشی عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیک معابر در راهپیمایی روز قدس، اقدامات ویژه‌ای را برای رفاه حال شهروندان اجرا می‌کند و به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می‌برد تا ترافیک را برای همشهریان تسهیل کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از شهروندان استان خواست تا با همکاری با خادمان خود در راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز برای تردد از خیابان‌های همجوار به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 5477628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha