۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱

دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

۲۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

۲۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند

مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۲۸۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته ۱۲۱بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۷۶نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت: ۱۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۷۸ نفر است.

پهلوان تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۳۶۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در یک روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی گزارش نشد که این امر نشان از تلاش و همت مدافعان سلامت در ارائه خدمت به بیماران است.

وی با بیان اینکه کاهش موارد فوت ناشی از کرونا بهترین هدیه برای مدافعان سلامت محسوب می‌شود، افزود: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

کد خبر 5480342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha