۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱

در پویش هلال رحمت؛

۱۲ هزار و ۹۰۵ پرس غذای گرم میان نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

 ۱۲ هزار و ۹۰۵ پرس غذای گرم میان نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۱۲ هزار و ۹۰۵ پرس غذای گرم در قالب طرح ملی پویش هلال رحمت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت توسط سازمان داوطلبان برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح از اسفندماه سال گذشته و به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته است، افزود: جامعه هدف این طرح خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست، ایتام، بیماران صعب‌العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های معسر در نظر گرفته شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مجموعاً بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۲ هزار و ۹۰۵ پرس غذای گرم از ابتدای اجرای این طرح در خراسان جنوبی، گفت: ارزش ریالی این غذاها سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال بوده است.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح دو هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی نیز تهیه و بین اقشار کم برخوردار سطح استان توزیع شده است، عنوان کرد: همچنین یک هزار و ۶۵۰ کیلو گوشت و ۲۴۳ جفت کفش و البسه تهیه و بین جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

کد خبر 5480503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha