۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۰:۵۱

سرپرست دانشگاه لرستان اعلام کرد؛

نمایش توانمندی‌های دانشگاه لرستان در نمایشگاه «نکوداشت خرم‌آباد»

نمایش توانمندی‌های دانشگاه لرستان در نمایشگاه «نکوداشت خرم‌آباد»

خرم‌آباد- سرپرست دانشگاه لرستان از نمایش توانمندی‌های دانش‌بنیان این دانشگاه در نمایشگاه «نکوداشت خرم‌آباد» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌منظور تقویت هماهنگی‌ها بین دانشگاه لرستان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان برای برنامه‌های هفته نکوداشت خرم‌آباد، علی نظری سرپرست دانشگاه لرستان و مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان از بخش‌های مختلف محل برپایی نمایشگاه «نکوداشت خرم‌آباد» واقع در محوطه جنب قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید و با سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، گفتگو کردند.

بیستم اردیبهشت‌ماه هر سال به عنوان «روز نکوداشت خرم‌آباد» نام‌گذاری شده است.

به همین مناسبت، قرار است نمایشگاهی در محوطه جنب باغ گلستان (محدوده قلعه تاریخی فلک‌الافلاک) برپا شود و سازمان‌ها، نهادها، ادارات، بخش‌های دولتی و غیردولتی استان لرستان، توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

سرپرست دانشگاه لرستان در این رابطه گفت: دانشگاه لرستان بر اساس رویکرد کاری تیم مدیریتی دانشگاه در حال برنامه‌ریزی برای مشارکت و حضور اثرگذار در برنامه‌های مرتبط با هفته نکوداشت خرم‌آباد است که این هفته از روز بیستم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

علی نظری ادامه داد: به‌ویژه متناسب با شعار سال، دانشگاه لرستان می‌کوشد توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف دانش‌بنیان و فناوری را به نمایش بگذارد.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه‌های ادبیات بومی و محلی، برنامه‌های علمی معرفی گردشگری خرم‌آباد و استان و سایر ظرفیت‌های استان، بر اساس استفاده از متخصصان و پژوهشگران دانشگاه لرستان، این دانشگاه، برنامه‌ریزی کرده است حضور مؤثر در برنامه‌های متنوع مرتبط با هفته نکوداشت خرم‌آباد داشته باشد.

بنابراین گزارش، مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد، معاون مدیریت امور پژوهشی دانشگاه، مدیر ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه و سایر نیروهای مرتبط با حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در این بازدید حضور داشتند.

همچنین جشنواره ملی اقوام به میزبانی شهر خرم‌آباد قرار است از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه برگزار شود که از دیگر برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و مردم‌شناسی استان لرستان است که سازمان‌های مختلف در برگزاری آن همکاری و مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 5481418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha