۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۵۶

امام جمعه کرمانشاه:

تهیه کالاهای ضروری برای بخشی از مردم بسیار سخت است

تهیه کالاهای ضروری برای بخشی از مردم بسیار سخت است

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت برای کنترل قیمت ها باید تدبیر کند، گفت: تهیه کالاهای ضروری برای بخشی از مردم بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر مساله معیشت مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولین وظیفه دارند در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند، گفت: امروز همه مسئولین وظیفه دارند در راستای تأمین معیشت مردم اقدام کرده و رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاورند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: عملکرد ۴۰ ساله آیت الله رئیسی نشان از ایثار و انقلابی گری ایشان است و امروز دولتی که در رأس آن ایشان قرار گرفته در کشور مشغول به خدمت است و قطعاً در راستای عمل به منویات رهبری اقدام خواهند کرد.

وی ادامه داد: دولت باید هرچه سریع‌تر فکری برای کنترل بازار کند تا قیمت اجناس روز به روز بالاتر نرود زیرا امروز تهیه کالاهای ضروری برای بخشی از مردم بسیار سخت است.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی ارتفاعات بازی دراز، خاطرنشان کرد: بازی دراز امروز به سنبل مقاومت در کشور تبدیل شده است.

کد خبر 5483099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha