۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

جهاد تبیین در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

جهاد تبیین در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین در حوزه فرهنگی در دستور کار قرار گیرد تا با انجام این کار دشمن نتواند به اهداف در زمینه نسل جوان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی ظهر یکشنبه در آئین تجلیل از معلمان نمونه خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب در صدد براندازی نظام بود به همین دلیل در چهار دهه گذشته با بهره‌گیری از روش‌های مختلف برای ایجاد جنگ تلاش کرد تا به اهداف خود در این خصوص برسد.

وی با بیان اینکه دشمن در دهه اول جنگ‌های سخت و ترورها را بر ملت ایران تحمیل کرد، گفت: همچنین در دهه دوم جنگ فرهنگی و در دهه سوم جنگ‌های هوشمند و در دهه چهارم انقلاب هم جنگ ترکیبی را با حدود ۱۲ مؤلفه‌های جنگ رسانه‌ای، قومی و قبیله‌ای، ترور و جنگ فرهنگی و غیره را به راه انداخت.

طالبی با بیان اینکه امپراطوری رسانه‌ای دشمن مرتب بر طبل این جنگ می‌کوبد تا یاس و نا امیدی در بین مردم ایجاد کند، افزود: از جامعه فرهنگی معلمان و اساتید دانشگاه انتظار داریم جهاد تبیین را در کلاس‌های درس در دستور کار قرار دهند تا با انجام این کار دشمن به اهداف خود نرسد.

معاون استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در بیش از چهل سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد توفیقات بسیاری داشته‌ایم، اظهار کرد: هرچند مشکلات اقتصادی به دلایلی چون سو مدیریت و نارسایی‌ها وجود دارد اما توفیقات نظام باید برای نسل جوان به خوبی بیان شود.

طالبی با اشاره به ارزش علم در آموزه‌های دینی، گفت: رسالت پیامبر اسلام (ص) با دعوت به علم شروع شد که نشانگر ارزش بسیار زیاد علم و تعلیم و تربیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: علم ملاک برتری انسان‌های در آموزه‌های دینی دانسته شده است بنابراین هرچه در راستای علم آموزی و تحقیق و پژوهش تلاش کنیم ارزش شخصی و حقوقی ما افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین علم از لوازم مدیریت و رهبری معرفی شده و هرگاه رهبر جامعه از دانش بیشتری برخوردار باشد این موضوع سبب پیشرفت آن خواهد شد و علم را سرچشمه ایمان و تقوا و قدرت نیز دانسته‌اند.

معاون استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در دنیای امروز متأسفانه از علم برای ایجاد جنگ افروزی بهره گرفته می‌شود وبا انجام این کار ثروت مردم جهان را با ظلم و ستم غارت می‌کنند.

کد خبر 5484628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha