۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۳۳

مدیر نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

امحای ۴۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه

امحای ۴۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امحای ۴۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده گوشتی فاسد در کرمانشاه خبر داد.

شهریار مستوفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکیپ بازرسان و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی کرمانشاه طی بازرسی از یک واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی موفق به کشف و ضبط ۳۰۰ کیلوگرم انواع سوسیس نامرغوب و دارای بافت غیرمجاز و همچنین ۱۰۰ کیلوگرم همبرگر گوشتی فاسد شدند.

وی افزود: بازرسان و کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی بلافاصله نسبت به معدوم سازی آنها اقدام و پرونده واحد برای رسیدگی به مراجع قانونی ارجاع شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از همه شهروندان محترم تقاضا داریم با توجه به شروع فصل گرما از خرید و نگهداری انواع فرآورده‌های گوشتی از قبیل سوسیس، کالباس، همبرگر و کباب لقمه خارج از محیط یخچال خودداری کنند.

مستوفی بیان کرد: از مصرف انواع فرآورده‌های گوشتی که پوشش آنها چروک خورده و رنگ آنها از صورتی به تیرگی متمایل بوده و از خرید و مصرف انواع برگر و کباب لقمه که از حالت منجمد خارج شده خودداری کنند.

وی تاکید کرد: مردم قبل از خرید انواع فرآورده‌های گوشتی ابتدا به شرایط نگهداری، تاریخ تولید و انقضا پروانه‌های بهداشتی ساخت و همچنین شکل و رنگ بافت آن توجه کنند.

کد خبر 5490941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha