۳ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۲

طی پیامی؛

امام جمعه کرمانشاه شهادت پاسدار مدافع حرم را تسلیت گفت

امام جمعه کرمانشاه شهادت پاسدار مدافع حرم را تسلیت گفت

کرمانشاه- امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه طی پیامی شهادت پاسدار مدافع حرم شهید «حسن صیاد خدایی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مصطفی علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پی ترور ناجوانمردانه یکی از پاسداران مدافع حرم پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور ناجوانمردانه پاسدار سرافراز مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی و شهادت این عزیز سپاهی را به شدت محکوم می‌کنیم. همچنان که خدا و رسول اکرم (ص) این حرکت را محکوم می‌کنند و محکوم است.

دشمنان و بدخواهان بدانند ملت ایران شهید پرور است و مطمئن باشند این ترورها باعث نابودی استکبار می‌شود و در واقع دشمن خودش را ترور می‌کند.

امروز همه مردم ایران اسلامی یک صدا و متحد این حرکت را محکوم می‌کنند، استکبار جهانی و آبادی مزدور آنها بدانند زمان بزن و در رو گذشت و امروز با قدرت گسترده اطلاعاتی حاکم بر کشور این مزدوران دستگیر و محاکمه خواهند شد.

البته مسئولین امر باید بیش از این اشراف بر امور داشته باشند زیرا بحمدالله امنیت کشور ما را کمتر جایی دارد و معاندان بدانند با همه فشار و سختی‌ها مردم پای کار و آرمان‌های بلند انقلاب هستند.

کد خبر 5497859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha