۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

وزیر فرهنگ و ارشاد:

اماکن فرهنگی بهارستان با اعتبار وزارتخانه نوسازی و تجهیز می شود

اماکن فرهنگی بهارستان با اعتبار وزارتخانه نوسازی و تجهیز می شود

بهارستان- وزیر فرهنگ و ارشاد از تجهیز و نوسازی اماکن فرهنگی بهارستان با اعتبار وزارتخانه خبر داد و گفت: نبود امکانات فرهنگی و هنری در این شهرستان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه در نشست شورای اداری بهارستان با اشاره به اینکه بهارستان نیازمند امکانات ویژه متناسب با جمعیت در تمامی حوزه‌ها و سرانه‌ها است اظهار داشت: نبود امکانات فرهنگی و هنری در بهارستان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه ضروری است که از اعتبارات وزارتخانه برای نوسازی و تجهیز فضاهای فرهنگی هزینه شود گفت: فعالیت فرهنگی در بقعه متبرکه شهرستان بهارستان نیاز به تقویت دارد چرا که مطالبه رهبر انقلاب استفاده از اماکن مذهبی در مباحث و موضوعات فرهنگی است که باید به دغدغه رهبر عینیت بخشیده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد از تعیین تکلیف ساخت تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهرستان بهارستان توسط دولت خبر داد و افزود: تکمیل زیرساخت‌های درمانی، آب و فاضلاب و جاده از مهم‌ترین مواردی است که در این شهرستان باید به آن توجه جدی شود.

اسماعیلی در خصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی عنوان داشت: این دولت به جد معتقداست که یارانه‌ها باید به خود مردم پرداخت شود و نباید عده‌ای افراد خاص از ارز استفاده و مردم بی‌بهره از آن باشند و فساد به وجود آید.

وی در خصوص سیاه نمایی‌های رسانه‌های بیگانه گفت: جمهوری اسلامی دست برتر در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها را دارد و دشمن نمی‌تواند مقابل جوانان انقلابی ایستادگی کند و ایران اسلامی در جهان می‌درخشد و تمدن نوین اسلامی توسط ایران در دنیا به وجود خواهد امد.

کد خبر 5500398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha