۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۳۱

معاون دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد؛

توسعه فعالیت‌های فناورانه دانشکده‌ کشاورزی استان اردبیل

توسعه فعالیت‌های فناورانه دانشکده‌ کشاورزی استان اردبیل

اردبیل- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: فعالیت‌های فناورانه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل به ویژه در منطقه مغان با حمایت مرکز رشد توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود سیف‌زاده ظهر یکشنبه در آئین راه‌اندازی مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: منطقه مغان یکی از قطب‌های کشاورزی ایران است و امیدواریم راه‌اندازی این مرکز مایه خبر و برکت برای منطقه باشد.

وی هدف از افتتاح مرکز رشد را برقراری پیوند بین دانشگاه و بدنه اصلی جامعه و صنعت دانست و تصریح کرد: فعالیت‌های فناورانه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان با حمایت مرکز رشد توسعه خواهد یافت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی دانشگاه محقق اردبیلی برای حمایت از مرکز رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان از لحاظ پشتیبانی، مسائل مالی و تجهیزات خبر داد.

در ادامه این مراسم رئیس مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: حمایت‌های مادی و معنوی از واحدهای فناوری در مرکز رشد دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان شامل تسهیلات مالی و حمایت‌های مشاوره‌ای خواهد بود.

برومند صلاحی افزود: این واحدها می‌توانند ایده‌ای که دارند را به یک محصول تبدیل و از طریق فروش محصولات کسب و کار پایدار راه‌اندازی کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تأسیس این مرکز امکانات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی منطقه قرار گرفته و این رویکرد سبب تسهیل تولید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان منطقه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم حکم «وحید واحدی» عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان به عنوان سرپرست مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناور دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی اعطا شد.

کد خبر 5501943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha