۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱

معاون پشتیبانی سپاه قدس:

انتفاضه جدید در فلسطین برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

انتفاضه جدید در فلسطین برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است

ورامین- معاون پشتیبانی سپاه قدس گفت: انتفاضه جدید در فلسطین برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد امام قلی بعد از ظهر دوشنبه در همایش امتداد مقاومت که در شهرستان ورامین و به مناسبت قیام خونین ۱۵ خرداد مردم ورامین برپا شده بود، گفت: ورامین قهرمان سرچشمه پیروزی‌های انقلاب شد و خرداد و حوادث آن برای ما همیشه دارای عظمت، بالندگی و تلخی است.

وی افزود: نسل حاضر باید بداند، این انقلاب برای ما ساده به دست نیامده است و واقعاً معجزه و انفجار نور بود و گرامی داشت ایام الله مانند فتح خرمشهرها و ۱۵ خردادها اهمیت دلاور مردانی عده‌ای از عزیزان را برای ما تداعی می‌کند.

این همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: بازگو کردن و جهاد تبیین برای نسل جوان حائز اهمیت است و تبلیغات مسموم و کوتاهی رسانه‌ای ما در تبلیغات و صادر نمودن حقایق و دستاوردها در بعضی جهات مشهود است.

وی با تقدیر از پیشرو بودن روحانیت در مواقع مختلف انقلاب گفت: روحانیت و علما به ما همه درس دادند و این عزیزان جلودار همه جریان‌ها بودند و کفن پوشان ورامین حق بزرگی بر گردن این مردم دارند زیرا اینها با خون خود زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

معاون پشتیبانی سپاه قدس به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان اسلام و ایران بسیاری از معادلات جهانیان را بر هم زده اند و فرزندان این آب و خاک مانند یوم الله پانزده خرداد در جبهه نیز کفن پوش به جنگ دشمن رفتند و زمینه ساز پیروزی نهایی شدند.

وی تصریح کرد: کشور ما ساختار دینی، شیعی و علمایی است و این یک جریان تاریخی است و باید این را بدانیم که چرا شهید سلیمانی یک مکتب و راه در ادامه مسیر برای ما شد چون اصول انقلاب را می‌شناخت و به آن اعتقاد داشت.

سردار امام قلی در خصوص روش و زندگی سردار شهید سلیمانی بیان داشت: مکتب سردار شهید سلیمانی بسیار ساده و در عین آن پیچیدگی خاص خود را داشت و نهضت‌های مختلف و بیگانگان در مورد شخصیت و تواضع ایشان همیشه زبان به تحسین می‌گشودند.

وی افزود: رمز ماندگاری و پیروزی‌های حاج قاسم سلیمانی این بود که تابع محض ولایت فقیه بود و بخاطر آن بود که همه مقامات دنیایی را به سربازی ولایت ترجیح می‌داد و مکتب سردار سلیمانی مکتب ائمه اطهار، امام راحل و مقام رهبری بود.

سردار امام قلی عنوان کرد: جان گرفتن فلسطین در مقاومت برگرفته از مکتب سلیمانی است و تربیت یافتگان انتفاضه جدید همه از بسیج نمودن شهید سلیمانی برای جنگ با صهیونیست است.

معاون پشتیبانی سپاه قدس در پایان گفت: مردم دنیا به جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند و دستاوردهای نظامی ایران را با افتخار دنبال می‌کنند و آن را متعلق به خود می‌دانند.

لازم به ذکر است، در این همایش از اهدای از خانواده‌های شهدا، جانبازان و فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5503321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha