۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۱۸

مدیرکل استاندارد ایلام:

تجهیزات شهربازی های استان ایلام استانداردسازی نشده است

تجهیزات شهربازی های استان ایلام استانداردسازی نشده است

ایلام-مدیرکل استاندارد ایلام گفت: هیچ کدام از تجهیزات شهربازی های استان ایلام استانداردسازی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهناز همتی عصر دوشنبه در جلسه شورای استاندارد استان با اشاره به اینکه در سال گذشته اداره کل استاندارد ایلام دو پروانه کاربرد نشان دانش بنیان و یک پروانه استاندارد برای محصول فناورانه صادر کرده است، گفت: متأسفانه مشکلاتی چون عدم استقبال شرکت‌های دانش بنیان، عدم انبوه سازی محصولات دانش بنیان و همچنین عدم تسریع در صدور مجوزهای اولیه دانش بنیان در این زمینه نیز وجود دارد.

وی در ادامه در بحث استانداردسازی شهربازی‌ها گفت: در استان ۲۲۶ وسیله بازی وجود دارد که در ۶۶ زمین بازی متعلق به شهرداری‌ها مستقر شده است که متأسفانه هیچکدام از این وسایل و تجهیزات توسط شهرداری‌ها استاندارد سازی نشده است. همچنین تعداد کل وسایل در شهربازی فعال در استان ۴۳ فقره می‌باشد که از این تعداد ۱۵ دستگاه داری گواهینامه استاندارد می‌باشد.

همتی در ادامه بزرگترین مشکل شهربازی‌ها را، عدم استانداردسازی زمین‌های بازی توسط شهرداری‌ها و همچنین عدم رسیدگی مراجع قضائی به شکایات اداره کل استاندارد در خصوص شهرداری‌ها بیان کرد.

در پایان مصوب شد برای نظارت و استمرار کیفیت مصالح بار رفته، کارفرمایان طرح ملی مسکن، در شورای استاندارد آینده استان گزارشی از بکارگیری و وضعیت استانداردسازی مصالح بکار رفته در پروژه‌ها را ارائه کنند.

همچنین پایش کاملی از پروژه‌ها با همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی و ناظر انجام و گزارش مستمر این پایش ها به استاندار و مراجع قضائی ارائه کنند.

کد خبر 5503392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha