۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور:

۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به لرستان اختصاص یافت

۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به لرستان اختصاص یافت

خرم‌آباد- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور گفت: بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای لرستان پیش‌بینی کرده‌ایم که این میزان نسبت به سال قبل افزایش سه برابری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی فیروزآبادی امروز چهارشنبه در نشست با کارکنان کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه در لرستان در سال ۱۴۰۱ بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی را پیش بینی کرده‌ایم، اظهار داشت: این میزان تسهیلات اختصاص یافته نسبت به سال گذشته سه برابر شده است و این امر به واسطه توجهی بوده که می‌خواستیم به استان‌های محروم شود.

وی با بیان اینکه همچنین در حوزه فرصت شغلی سال گذشته ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی برای لرستان پیش بینی شده بود، تصریح کرد: امسال ایجاد ۱۷ هزار فرصت شغلی برای استان پیش بینی شده که نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه این افزایش‌ها یعنی توجه به مناطق محروم، افزایش متوسط تسهیلاتی که اعطا می‌شود و ارتقای کیفیت مشاغل، خاطرنشان کرد: تحقق همه این برنامه ریزی ها همکاری مسئولین استانی به ویژه مدیران بانک‌ها و استاندار و فعالان کارگروه اشتغال استان را می‌طلبد.

کد خبر 5504597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha