۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۳

امام جمعه موقت بوشهر:

انقلاب اسلامی نسخه شفا بخش نجات مستضعفان جهان است

انقلاب اسلامی نسخه شفا بخش نجات مستضعفان جهان است

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: انقلاب اسلامی نسخه شفا بخش نجات مستضعفان جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی اظهار داشت: نام امام خمینی (ره) با نام انقلاب اسلامی عجین است.

وی اضافه کرد: استکبارستیزی، حمایت از محرومان و مستضعفان، مبارزه با دشمنان اسلام از ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل است که باید این ارزش‌ها در همه ادوار باقی بماند.

امام جمعه موقت بوشهر انقلاب اسلامی را نسخه شفا بخش نجات مستضعفان جهان دانست و بیان کرد: قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطفی در آغاز و پیروزی انقلاب اسلامی است که باید این رویداد به نسل جدید تبیین و معرفی شود.

حجت‌الاسلام دشتی با گرامیداشت دهه کرامت به ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداخت و اظهار داشت: این ۲ روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی باید در جامعه تبیین شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تسلیت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حق دینی، معنوی در جامعه دارند و باید جایگاه این شخصیت مهم تاریخی به نسل جوان و نوجوان بیشتر معرفی شود.

وی ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ روز رحلت امام خمینی (ره) را از ایام به یاد ماندنی تاریخ انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: همه ملت ایران، ملت‌های آزادی‌بخش و مسلمانان جهان در این روز سوگوار وفات امام راحل بودند و همه چشم‌ها اشک بار بود.

دشتی با بیان اینکه ۱۴ خرداد ۶۸ غم‌بارترین روز تاریخ انقلاب اسلامی بود گفت: در این روز همه نگران رهبری آینده انقلاب بودند که با تعیین و انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجی از امیدواری و نشاط در میان آحاد ملت ایران ایجاد شد.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است.

کد خبر 5506166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha