۱۳ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸

معاون رئیس جمهور:

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است

کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است

بوشهر- معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: دولت تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارد و مردمی‌سازی یارانه‌ها در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مردمی‌سازی توزیع یارانه‌ها باعث می‌شود که فسادهایی که در گذشته وجود داشته پایان یابد خاطرنشان کرد: با این کار یارانه پرداختی نیز به دست مردم و مصرف کننده می‌رسد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری مستمر نشست‌های تنظیم بازار و وزیران اقتصادی برای کاهش مشکلات تابع مردمی‌سازی توزیع یارانه‌ها افزود: نشست استانداران نیز در تهران برای این منظور انجام شد.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی تأمین شده است اضافه کرد: همه در تلاش هستند تا کمترین آسیبی به مردم و بویژه قشر کم درآمد جامعه وارد شود.

حسینی با اشاره به اینکه مقدمات الکترونیکی شدن یارانه نقدی با همکاری وزارتخانه‌ها از جمله وزارتخانه اقتصاد در حال انجام است تاکید کرد: با هدف سرعت بخشی به فرایند کار وزارت ارتباطات نیز وارد گود شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: پرداخت یارانه نقدی از سوی دولت نیز تا زمانی که کالا برگ الکترونیکی آماده نشده به مردم پرداخت خواهد شد.

کد خبر 5506265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha