۲۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۷

دادستان قزوین:

رویکرد دادگستری قزوین در حوزه صنعت تغییر کرده است

 رویکرد دادگستری قزوین در حوزه صنعت تغییر کرده است

قزوین- دادستان قزوین با بیان اینکه رویکرد دادگستری در حوزه صنعت تغییر کرده است، گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی دستگاه قضائی قزوین از حالت اداری خارج شده و به صورت میدانی پیگیری می‌شود.

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا در استان قزوین اظهار کرد: امسال رویکرد دادگستری استان قزوین در حوزه صنعت و تولید تغییر کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین ادامه داد: در سال‌های گذشته بیش از ۱۵ جلسه اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم با این حال حل مشکلات اقتصادی صرفاً با جلسات و نشست‌های اداری اتفاق نمی‌افتد و امسال تصمیم گرفتیم مصوبات در سال‌های گذشته را پایش و رصد کرده و آنهایی که انجام نشده را در شرکت‌ها و کارخانه‌ها پیگیری کنیم.

وی تبیین کرد: نمونه این اتفاق بازدید هفته گذشته رئیس کل دادگستری در آبیک و بازدید بنده در شهرک صنعتی کاسپین بود.

این مسئول یادآور شد: قطعاً ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضا برای ما دارای جایگاه ویژه ای است و این موضوع را هم در جلسات و هم به صورت بازدید، پیگیری و مصوبات را اعمال می‌کنیم.

قاسمی مطرح کرد: رویکرد صرفاً از جلسه محوری به صورت میدانی تغییر کرده است چرا که رویکرد کلی دستگاه قضا نیز تغییر کرده و تاکید داریم مسئولین قضائی در بین مردم حضور داشته باشند و موضوعات مردم و شرکت‌ها را در محل پیگیری نمایند

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین یادآور شد: از مصادیق این موضوع، برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی در هفته قوه قضائیه در یکی از شهرک‌های صنعتی استان قزوین خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به چرخه تولید برای ما از رتبه‌های اول اهمیت است و ما به صورت روزانه با تولید کننده ارتباط داریم و این مکانیزم هرگز متوقف نشده است.

کد خبر 5511214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha