۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

مقابله با توطئه‌های آمریکا یک وظیفه و تکلیف است

مقابله با توطئه‌های آمریکا یک وظیفه و تکلیف است

اراک - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: نقشه‌ آمریکا از بین بردن کشورهای اسلامی است به همین دلیل مقابله با توطئه‌های آمریکا یک وظیفه و تکلیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی خلیلی ظهر یکشنبه در جلسه برنامه ریزی هفته بازخوانی و افشاری حقوق بشر آمریکایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نقشه‌ای که آمریکا برای ممالک اسلامی ترسیم کرده که در نوک پیکان آن جمهوری اسلامی قرار دارد، از بین بردن کشورهای اسلامی است به همین دلیل مقابله با توطئه‌های آمریکا یک وظیفه و تکلیف است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، افزود: جمهوری اسلامی ایران با مردم آمریکا دشمنی ندارد بلکه سیاست‌های کثیف آمریکا دشمن جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: توجه به برنامه‌های مختلف در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با توجه به تصویب قطعنامه ضد ایرانی توسط شورای حکام، امری ضروری است.

حجت‌الاسلام خلیلی اضافه کرد: چهار تن از شهدای هفتم تیرماه از استان مرکزی است که دو تن از آن‌ها مربوط به شهرستان اراک، یک تن از شهرستان محلات و شهدای گرانقدر دیگر از آشتیان است.

وی تصریح کرد: مسن‌ترین شهید این ترور حجت‌الاسلام هاشمی‌سنجانی و جوان‌ترین آنها شهید محمود بالاگر است که امسال به همت پایگاه بسیج سنجان و اهالی آنجا یادواره ۱۰۰ شهید شهر سنجان به‌ویژه شهید هاشمی‌نژاد سنجانی برگزار می‌شود.

فرماندار اراک نیز در این جلسه اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته آمریکا تعداد زیادی از کودکان، مردان و زنان، نخبگان و عالمان این مرز و بوم را که می‌توانستند در خدمت بشریت باشند، مظلومانه به شهادت رساندند.

امیر هادی افزود: آزادی‌خواهان فراوانی در دنیا وجود دارد که دل در گرو انقلاب دارند و این امر بیانگر عظمت جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: باید سعی شود تا مراسم شهدای تیرماه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به بهترین شکل و در شأن شهدا و شهر شهیدپرور اراک برگزار شود.

فرماندار اراک اضافه کرد: استان مرکزی، استان امامین انقلاب است و وظیفه ما در برگزاری این گونه مراسم‌ها بخصوص برگزاری یادواره شهدا بسیار مهم است.

کد خبر 5512577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha