۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰

نماینده مجلس خبر داد؛

احتمال سلب عضویت دو عضو شورای نسیم شهر

احتمال سلب عضویت دو عضو شورای نسیم شهر

بهارستان- نماینده مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی از احتمال سلب عضویت دو عضو شورای اسلامی نسیم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی یکشنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران از احتمال سلب عضویت دو تن از اعضای شورای اسلامی نسیم‌شهر در جلسه روزهای آینده شورای هیئت حل اختلاف استان تهران خبر داد و افزود: پرونده تخلفات این دو عضو شورا پس از جمع‌بندی‌های نهایی اکنون آماده طرح در جلسه هیئت حل اختلاف است.

این مطالب در حالی مطرح می‌شود که به‌تازگی رئیس و یک عضو دیگر این شورا به‌خاطر دریافت رشوه برای ساخت و ساز با حکم قضائی از سمت خود تعلیق شده بودند.

فعلاً درباره دلایل سلب عضویت احتمالی این دو عضو شورا اطلاعاتی در دسترس ما نیست اما تا جایی که ما اطلاعات کسب کردیم یکی از آنها همان عضو موهن شورا است که هفته پیش به‌خاطر جلوگیری از یک تخلف ساختمانی به شهردار فحاشی کرده بود.

نسیم‌شهر با جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر، با مشکلات عدیده و کمبودهای چشمگیری دست به گریبان است که در طول یک سال گذشته نیز گره‌ای از این مشکلات گشوده نشده و شورای کنونی نیز ظاهراً تلاش می‌کند با همین فرمان مسیر غلط را با شتاب بیشتر ادامه دهد.

مدت‌ها است زمزمه انحلال شورای شهر نسیم شهر شنیده می‌شود و قطعاً سلب عضویت این دو عضو شورا، پارلمان محلی نسیم‌شهر را یک قدم دیگر به انحلال نزدیک تر می‌کند.

کد خبر 5512604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha