۲۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹

استاندار کرمانشاه:

جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ سازی در خانواده‌ها است

جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ سازی در خانواده‌ها است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه پیر شدن جمعیت در آینده نزدیک کشور را با مشکلات بسیاری رو به رو می‌کند، گفت: جوانی جمعیت نیازمند فرهنگ سازی در خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم ظهر شنبه در نخستین نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه و مدیران و مسئولان عضو برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان سال‌ها است برای پیر شدن جمعیت و کاهش فرزندآوری در میان کشورهای مسلمان و به ویژه ایران اسلامی برنامه ریزی می‌کنند.

وی افزود: قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در واقع با هدف مقابله جدی و هدفمند با تبلیغات مسموم و باورهای غلط پیرامون موضوع فرزندآوری تشکیل شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این قرارگاه برای موفقیت بیشتر در این زمینه از پتانسیل و ظرفیت‌های دانشگاه و گروه‌های مردم نهاد و تشکل‌های مذهبی استفاده می‌کند.

امیری مقدم با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در زمینه تشویق خانواده‌ها به داشتن فرزند بیشتر، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم اقتصاد خانواده را تقویت کنیم و مشکلات و تنگناهای معیشتی مردم را کاهش دهیم.

وی از جمله وظایف مهم این قرارگاه را تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری بیشتر و احساس مسئولیت در زمینه تهدیدات پیر شدن جمعیت و به خطر افتادن آینده کشور معرفی کرد.

کد خبر 5517416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 0
      مردم ایران فرهنگشو دارن ولی شرایط اقتصادی و جیب خالی و هزاران مشکلات سرراه خانواده ها وبعضا جوانان باعث شده قید فرزندآوری رو بزنن؟!! چرا دولتمردان نمیخواهند فهمند مشکل از کجاست؟!!!
    • بینام US ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      فرهنگ شماها دم از فرهنگ نزنید سی سالمه یک میلیون پول تو حسابم نیست نه خونه نه ماشین نه حتی کار هیچکدوم مدرک دانشگاه دارم تخصص دارم شغل فنی هم بلدم کارم شده خونه نشینی مدام دنبال کار گشتن خجالت بکشید ازین وضعیت بدی که ساختین