۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۳۰

در تنگستان؛

آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود

آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود

بوشهر- مدیر بخش دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی- فناوری ریاست جمهوری گفت: آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور در تنگستان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر،  محمد جواد محسنی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان تنگستان اظهار داشت: ترویج و توسعه آموزش عادلانه برای همه دانش‌آموزان ضروری است و تلاش ویژه‌ای در این زمینه داریم.

وی اضافه کرد: با هدف تحقق اهداف و راهبردهای تعیین شده در سند ملی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی، بهره‌گیری از پتانسیل بالقوه آموزش و پرورش در بخش دانش‌آموزی مهم و ضروری است.

مدیر بخش دانش آموزی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های این ستاد راه اندازی آزمایشگاه مرکزی فناوری سلول‌های بنیادی در سطح ملی در جنوب کشور است.

وی ادامه داد: در همین راستا، در شهرستان تنگستان آزمایشگاه مرکزی در سطح ملی تحت عنوان آزمایشگاه مرکزی سلول‌های بنیادی جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود.

محسنی بیان کرد: با توجه به نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف در استان بوشهر، معاونت علمی – فناوری ریاست جمهوری ۷۰ درصد هزینه تجهیز، آزمایشگاه مرکزی در محور فناوری سلول‌های بنیادی در این استان را تأمین می‌کند.

وی افزود: ۳۰ درصد سایر هزینه‌های تجهیز این آزمایشگاه، باید از ظرفیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، جامعه خیرین و اعتبارات استانی با پیگیری و همت استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تا پایان اسفندماه سال جاری تأمین شود.

کد خبر 5517803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha