۲۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تاکید کرد؛

لزوم استفاده از توان نیروهای مردمی برای اجرای فریضه امر به معروف

لزوم استفاده از توان نیروهای مردمی برای اجرای فریضه امر به معروف

زنجان-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورگفت: باید از توان و ظرفیت نیروهای مردمی در راستای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدصالح هاشمی‌گلپایگانی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در دفتر امام جمعه زنجان برگزار شد، گفت: پیشروی دشمن در سرزمین فکر به گونه‌ای است که اندیشه جوان دستور به انجام نوع کار می‌دهد.

وی اظهار داشت: دشمن در سرزمین فکر ما دستور می‌دهد و ما هم هر سال عقب‌نشینی می‌کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: به قدری در مسائل روزمره گرفتار شده‌ایم که در این شرایط تنها افکار تهی می‌ماند.

هاشمی‌گلپایگانی ابراز داشت: در شرایط موجود باید سنگر خود را نگه داشته و حواس‌مان را به آن جلب و راه‌حل‌ها را نیز پیدا کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، با بیان اینکه باید از توان نیروی مردمی بهره برده و مردم را در امر به معروف و نهی از منکر وارد کنیم، ابراز کرد: ما دنبال کرامت انسانی و عدالت اجتماعی هستیم و این نکات باید مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه امر به معروف یعنی پیشگیری و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: فقط نباید دنبال کار سلبی بود و کار عملی و ریشه‌ای در عرصه فرهنگی شده و دنبال علت‌ها باشیم.

کد خبر 5518408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha